O nama

Naš pristup

InterCamp d.o.o. je osnovan 2002. godine sa sjedištem u Sarajevu sa akcentom na razvoju distribucije mliječnih i mesnih proizvoda poštujući sljedeće principe:

  • - Distribucija isključivo proizvoda provjerene kvalitete;
  • - Eksluzivnosti zastupanja za teritoriji čitave Bosne i Hercegovine;
  • - Partnerskog odnosa sa ino i doomaćim partnerima.

Posvećeni smo permanentnom razvoju infrastrukture do krajnjeg potrošača, što podrazumjeva stalni razvoj i unapređenje logističkih i kadrovskih resursa.

Eksluzivni smo uvoznici i distributeri za BiH roba iz programa:

FrieslandCampina, DMK (brand Milram), Jermi, Bauer, Alpenhain, Omira.

Od 2005. godine razvijamo vlastitu robnu marku GastroMerak koja postaje prepoznatljiv brand mesnih prerađevina kod naših kupaca.

Osim na tržištu BiH sa svojim prodajnim asortimanom zastupljeni smo i na tržištima Danske, Švedske, Njemačke, Austrije i Slovenije.

Naš cilj je konstantno praćenje i usklađivanje sa novim trendovima na tržištu. Stalnim upravljanjem robnim markama, održavanjem odnosa sa kupcima, unapređenjem prodaje brandova te razvojem distributivnih kanala osigurava stalan rast promet i udjela na tržištu.

Osim robe široke potrošnje, uključeni smo i u snabdjevanje mesoprerađivača sa sirovinama, kako za njihove potrebe tako i za potrebe proizvodnje proizvoda vlastiti robne marke GastroMerak koja se realizira na partnerskim osnovama.